sobota, 21 grudnia 2013

Benia i Roxi = Sisters ♥

Kolejna wspaniała sesja z Benią i Roxi:) tym razem sesja odbyła się na M2 u Roxi w Chrzanowie a moją asystą, pomocą od wszystkiego, nawet od walki z moją frustracją był wspaniały fotograf http://www.istudio.org.pl/:) Zapraszam na jego stronę:)
Tym razem troszkę rozebrałam Benię:) Były to moje pierwsze zdjęcia w bieliźnie, Beni też:) Na początku i w sumie przez całą sesję nie umiałam uchwycić kadru...inne światło mieszkanie...sama nie wiem co było przyczyną mojej flustracji, ale Tomek dzielnie mnie wspierał i wspólnymi siłami stworzyliśmy kilka fajnych kadrów:)

A na koniec kilka zdjęc przepięknych sióstr Krawczyk:) jak uważacie są podobne czy nie?

Udanego oglądania...plis zostaw jakiś komentarz, nawet ten z krytyką:)


SISTERS ♥ 


bakstejdz:) Tomcio w akcji:)


:*

2 komentarze:

  1. Boskieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna modelka i świetny fotograf + idealne połączenie i super efekty :D Monikaaa

    OdpowiedzUsuń