czwartek, 31 października 2013

Monica at night...


Co można robić w piątkowy wieczór? hmmm można wziąć aparat, trochę energii, chęci i robić zdjęcia z przyjaciółmi!  Na spontanie z Monią wybrałyśmy się na sesyjkę na nasze piękne osiedle. Naszym ochroniarzem i flexy pomocnikiem od trzymania blendy i nie tylko....był Marcin :) Wieczór spędziliśmy na super zabawie a ja po raz pierwszy chciałam spróbować nocnych zdjęć bez użycia lampy błyskowej :) I jak Wam się podoba Monia w nocnym wydaniu...???

Ps: dorzucam Wam kilka zdjęć z bakstejdża :)


I trochę z bakstejdża...model też się przyplątał:) zdj. nr. 4 :)



Good night,

Sleeping in not taking rest for Today's hard work.
It's means ganing energy for tomorrow smart work:)

Malowała i ubrała się sama MONIA...Marcin jej nie ubierał :)

Dziękuję Monia i Marcin :))

trzeba to powtórzyć:)


10 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia ! piękna modelka! ja tez takie chce! - Katarzyna Holdowicz

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! a ostatnie fotki mega pozytywne :-D
    Edyta M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka zdjęć naprawdę interesujących. Myślę, że udana sesja. Kojarzysz tło w zdjęciach 18 i 21, co przedstawia malunek ? Aż dziw, że nie spotkałem Cię podczas sesji.

    PZD Jarek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malunek przedstawia Jaworzno Szczakową z tego co mi wiadomo:) Dziekuję bardzo:)

      Usuń
  4. Super FOTECZKI :) M. W.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś moim numerem jeden :) :*

    OdpowiedzUsuń