wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanie Roku 2013!!!!

Witam Kochani:)

Ostatni post w tym roku! Troszkę mi smutno, że musimy pożegnać stary Rok ale z drugiej strony nie mogę się doczekać Nowego, nowych sesji, nowych przygód, nowych znajomości:)

Jaki był dla mnie ROK 2013 hmmm??? 
Wróciłam do Polski, założyłam bloga, kupiłam wymarzony aparat, znalazłam pracę, poznałam mnóstwo niesamowitych ludzi, opaliłam się na skwarkę, zrobiłam kilkadziesiąt sesji, spędziłam moją 30-kę w Barcelonie z psiapsiółkami, odwiedziłam stare śmieci w Irlandii w gronie cudownych osób a najważniejsze że byłam przy rodzinie.....patrząc z perspektywy czasu chyba nie każdy miał tyle szczęścia co ja:)
A negatywne strony 2013 roku....zostawiłam wspaniałych przyjaciół i znajomych w Irlandii, straciłam kontakt z niektórymi dobrymi znajomymi, było trochę płaczu z powodu nieszczęsnego auta - złomka no a jeszcze na koniec strata pracy:(
ehhh.... wiecej pozytywów niż negatywów sama jestem zdziwiona:) to po co były te przepłakane noce hahaha

Tak naprawdę, ostatni mój post jest skierowany do wszystkich którzy mnie wspierają, którym podoba się to co robię (nawet jeśli zdjęcie jest źle skadrowane). Wiem, że teraz powielam każdego blogera/kę którzy robią podsumowanie i piszą, że bez Waszej pomocy nie miało by to sensu ale ja też tak czuję:) Cieszę się z każego komentarza, każdego osobnego lajka i czuję adrenalinę jak wzrasta liczba wyświetleń:) To że chcecie oglądać moje prace dodaje mi skrzydeł i sprawia że czuję się doceniana i wyjątkowa:)

W Nowym Roku chciałabym troszkę zmienić charakter mojego bloga a mianowicie, głównym jego zadaniem wciąż bedzie pokazywanie moich prac, chcę troszkę więcej pisać coś od siebie o sobie oraz zamieszczać informację o samej fotografi; sprzęt, warsztaty, plenery może jakieś bakstejdże. Musiałam to napisać na blogu niż zostawić w mojej głowie bo to będzie mnie motywować i mobilizować do działania:)

Chciałabym podziękować Monice, która od początku wierzyła we mnie i z którą współpraca jest jednym z tym pozytywnych momentów w moim życiu:)
Podziękowania śle również mojej mamie, starszej siostrze, która zawsze jest przy gdy mam głupie pomysły:) Moim psiapsiółkom: Izie, Marlenie, Wiesi, Agacie, Izie, Sylwi, Ilonie, wszystkich znajomym z Irlandii którzy nie zapomnieli o mnie, znajomym z Polski, z pracy....i wszystkim o którym zapomniałam....przepraszam jeśli zapomniałam o kimś, piszę na szybko przed sylwestrem także wybaczcie:)
Chciałam podziękować Piotrkowi, Tomkowi i innym miłośnikom fotografii, którzy nie mieli problemu podzielić się swoją wiedzą na temat fotografii:)
Moim modelkom lub pseudo modelkom a zwłaszcza przecudnej Beni :))
Oraz wszystkim innym osobom które były blisko mnie lub zboku i sprawiły że patrzę z pełną nadzieją i uśmiechem na Nowy Rok 2014 

Ps: jeśli ktoś ma jakieś spostrzeżenia odnośnie mojego bloga lub chciałby coś podpowiedzieć albo zobaczyć to piszcie śmiało:) jestem otwarta na wszystkie uwagi i propozycje :)))

Życie jest piękne!!!! Kocham Was!!!

Życzę Wam Kochani Szampańskiej imprezy sylwestrowej, by lepszy Rok przyniósł same pozytywne myśli, dużo uśmiechu i żeby każdemu z Was z osobna spełniły się wszystkie najskrytsze marzenia:)) 

 Happy New Year!!!!!

Coś na dobry początek:)
fota z sylwestra 2006:)


 :**************

2 komentarze:

  1. Ola my tez dziękujemy za pozytywna energie która ogladalismy tutaj przez cały rok:) w nowym roku tez chcemy poprawiac sobie humor ogladajac Twoje sesje:) a minusy?? co to za minusy?:) aut jest wiele, praca nie ta to inna heh a do znajomych się odezwij pierwsza i już:)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku:)
    G

    OdpowiedzUsuń