sobota, 26 lipca 2014

Myself by My LOVE ♥

Witam Kochani!

Ten post dedykuję sobie z powodów kilka...a najważniejszy to moje 31 urodzinki które obchodziłam kilka dni temu:) Jednych z moich życzeń była mała sesyjka która odbyła się w Bad Vilbel a mój Thomas lubi spełniać moje życzenia:) 
Proszę Was jeszcze raz o wsparcie na moim Fun Pagu..oraz zachęcam do brania udziału w konkursie jak macie tylko możliwość:)
Dziękuję jeszcze raz za wsparcie:)

Enjoy!!!



 Kolorowo-urodzinowo :)


after /po


Skok w kolejny mój rok !!!!

dzięki:)

4 komentarze:

  1. Siostrzyczko rewelacyjne zdjęcia:)Nie wiedziałam, że mam tak zdolnego szwagra ;)Pięknie wyglądasz i Cieszę się że jesteś szczęśliwa ♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  2. PS. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego kochana★★★★☆☆☆☆

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłość Ci służy - ewidentnie ! No i dobrze jest mieć swojego fotografa :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń