niedziela, 1 listopada 2015

Water + flowers & Ania



Witajcie kochani,

Ojoj zapuściłam się ostatnio z moim blogiem. Brak inspiracji, motywacji i chęci do działania. Mam nadzieję, że nie tylko ja tak mam i że inspiracja kiedyś wróci i już nigdy nie ucieknie:)
Od ostatniego wpisu udało mi się zrobić kilka sesji, leżą one gdzieś na dysku i czekają na swoją szansę.
Dzisiaj miałam planowaną sesję jesienną która niestety została odwołana, więc pomyślałam że może przydało by się tutaj coś auktualnić.

Anię już znacie z ostatniego wpisu. Bardzo nam się dobrze ze sobą współpracuję i dobrze się też rozumiemy prywatnie:)
Sesja ta powstała w głowie Ani a potem wspólnymi siłami udało nam się zorganizować resztę rekwizytów...kwiatów z ogródka itp itd....


 make up: Ania
stylizacja: my 
modelka: Annapokalipse

Zapraszam!



2 komentarze:

  1. jejjj ! cudowna sesja ! wyszło Ci genialnie ! *.*

    www.paluszkiewiczphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń