wtorek, 21 maja 2013

Lalkowa sesja z Moniczką:)

Cóż...zapowiedzi tej sesji niektórzy widzieli już na moim Fan pajdżu! 
Chciałam bardzo podziękować nielicznym ale za to jakim fanom mojej twórczości. Przepraszam że rzadko udzielam się na moim blogu ale niestety praca mnie bardzo ogranicza, no i moje lenistwo:)

Monia kolejny raz pokazała swoja cudowną stronę - aktorki w której tym razem wcieliła się w bajowy świat lalek Barbi i cukierkowych kotów, laluń .......
Ahh pogoda była piękna, no i tez nie zabrakło nam kilku widzów.
Zachęcam do komentowania zdjęć i lakowania mojego fan pejdża:)

kolorki....

 
















czarno-białe....











które się bardziej podobają kolorki czy czarno białe???

czekam na Wasze sugestie:)


Podziękowania dla Moniki:)

2 komentarze:

  1. Olu uwielbiam robić z Tobą zdjęcia:* buziole********************

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest moja ulubiona sesja. Glosuje na kolorki :)

    OdpowiedzUsuń