poniedziałek, 6 maja 2013

Majówka z Amelką:)

Niestety pogoda na Majówce nam nie dopisała...ale chociaż w ostatni dzień wyszło słoneczko i tym samym uszczęśliwiło kilka istot a w szczególności mnie:) no i Amelię:)
Wyjazd na działkę okazał się pomysłem w dziesiątkę a oto relacja:)




kwiaty...eh ah


 widzicie biedronkę?

 są i bratki...


przewodniczka...a tu rosną marfefwki:)


były i kaczusie...duże i małe...


Ciociu, kwiatek dla Ciebie!!! ♣



jest i Baduś...



pohuśtam się...


i w przód i w tył...


ciociu, popchaj mnie..!!!



teraz się autkiem pobawię...


a w między czasie, zjem ciacho od Cioci ...mniam...żeby mama nie widziała...;)


upss, coś mi spadło :)


o bańki...




biorę się za mycie mojego autka...


o tak....!!!


jeszce tutaj...


nie zabrakło grilla i kiełbasek....




coś się popsuło wrrrrrrrrr


spadam................................


Ciociu pójdziemy na spacer? Pokarzę Ci studnię... hm?


chodź za mną...


dmuchawiec...


ffffffffffffffffff..........


proszę dla Ciebie♥


 Jest i studnia...




żabi stawik...


powrzucam patyki...


widziałaś?


jeszcze raz !!!!


O tak!!! hlup !




Mamo, zrbó mi zdjęcie z Ciocią!!!!


Love you....Love You too ♥♥♥


Dawaj Pyska ...CMOK!!!!!!!!!!!


hahhaha


a teraz sobie tu kącik urządzę!!!



Mniam mniam, świeże truskawki prosto z Kerfula...


położę sobie nogi na twoje kolana hahha



no i Bartek.....powiedział....


że jestem jego ...


 jest i BAduś!


idziesz już Ciociu??!!!



No i Ciocia poszła....cdn.

2 komentarze:

  1. Ola swietna hitoryjka, wciagajaca i kreatywna. Swietny pomysl! Pozdrawiam.


    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje bardzo!!! proszę podpisujcie się!

    OdpowiedzUsuń