poniedziałek, 15 lipca 2013

Again again!!! Fociła Paulina pozowała OLA:) Fociła Ola pozowała Paulina:)

Czasami nie wiem co dla Was napisać. Z Paulinką to nie nasza pierwsza wspólna sesja także  pomyślałam że będę dodawać teksty piosenek. Moją ulubioną gwiazdą jest BEYONCE którą podziwiam nie tylko za talent muzyczny ale za to jaką jest kobietą:)
Także tego posta dedykuję jej:)
Nie wiem czy to dobry wybór piosenki...ale niech tak zostanie:)
A WOMAN LIKE ME♥
https://www.youtube.com/watch?v=UijzEZ-qZwk

Czy sądzisz
Że mógłbyś stracić głowę dla takiej kobiety jak ja
Ponieważ ciężko zaufać
Potrzebuję tego tak bardzo
I ja naprawdę nie wierzę w miłość, nie nie
Czy sądzisz
Że ja mogłabym być dziewczyną z twoich marzeń
Czasami sprawom nie pozwalam wziąć
Górę nad emocjami
I czasami po prostu tracę kontrolę




 Musisz zatrzymać się na minutę
Zanim utkwisz w tym głęboko
Ponieważ nie wszystko jest takie same
To ciężkie kochać kobietę
Kobietę taką jak ja
Musisz o tym pomyśleć
Zanim zakochasz się na zabój
I nie będziesz mógł bez tego żyć
Nie wierz we wszystko co widzisz
To ciężkie kochać kobietę
Kobietę taką jak ja



Czy sądzisz
Że mogłabym być tą jedyną której poszukujesz
Bo kotku jestem krok do przodu
Ty jesteś dwa z tyłu
Ale kotku mi to obojętne
Czy sądzisz
Że mogę uczynić cię naprawdę szczęśliwym kochanie
Tylko nie pozwól mi się pomylić
Moja miłość jest tak silna
Ale nie jest skierowana do ciebie



Musisz zatrzymać się na minutę
Zanim utkwisz w tym głęboko
Ponieważ nie wszystko jest takie same
To ciężkie kochać kobietę
Kobietę taką jak ja
Musisz o tym pomyśleć
Zanim zakochasz się na zabój
I nie będziesz mógł bez tego żyć
Nie wierz we wszystko co widzisz
To ciężkie kochać kobietę
Kobietę taką jak ja


Musisz zatrzymać się na minutę
Zanim utkwisz w tym głęboko
Ponieważ nie wszystko jest takie same
To ciężkie kochać kobietę
Kobietę taką jak ja
Musisz o tym pomyśleć
Zanim zakochasz się na zabój
I nie będziesz mógł bez tego żyć
Nie wierz we wszystko co widzisz
To ciężkie kochać kobietę
Kobietę taką jak ja



Kobietę taką jak ja



Kobietę taką jak ja



Kobietę taką jak ja



Kobietę taką jak ja



dziękuję za uwagę!!!
mam nadzieję że się podobało:))

1 komentarz: