czwartek, 14 listopada 2013

Widow Queen



Witam Wszystkich! 
Przedstawiam kolejna sesję z udziałem Moniki. Tym razem chciałyśmy zrobić coś mrocznego, smutnego i tajemniczego. Temat który wybrałyśmy to „Wdowa w Czarnej Masce”. Miejscem sesji był Cmentarz na Wilkoszynie w Jaworznie, który moim zdaniem oddał klimat naszej sesji. Jednak nie było łatwo ze względu na gapiów, którzy za bardzo nie wiedzieli co jest grane :)

Stylizacją i Make Up-em zajęła się Monia, a przy sesji pomagał nam po raz kolejny dobry przyjaciel Moni - Marcin :) któremu składam podziękowania :)

Dodatkowo chciałbym polecić nowego bloga Moniki http://divinebodyandsoul.blogspot.com/
  Blog będzie poświęcony wizażowi, diecie, sposobach zdrowego odżywiania, będzie też trochę moich zdjęć jak również dużo porad związanych jak zadbać o ciało i duszę :)

 Zapraszam serdecznie…musicie koniecznie odwiedzić jej bloga!

Kolejna sesja już  wkrótce z udziałem nowej modelki :) mam nadzieje, że uda mi się zrobić coś bardziej optymistycznego :)

Mam do Was jeszcze jedną WIELKĄ prośbę :) Osoby które mają facebooka :) prosiłabym o polecanie mojego fun pejcza (a mianowicie, wchodzicie na mojego funpejdzą https://www.facebook.com/pages/Aleksandra-Mucha-Photography/374592372605947?fref=ts i na dole jest opcja zaproponuj znajomych polubienie tej strony). Również proszę żebyście pisali komentarze, jakie sesje Wam się podobają, może znacie jakieś ciekawe miejsce lub macie jakieś pomysły które mogłabym wykorzystać ??? Krytykę też przyjmuje na klatę także pisać śmiało :)
 Dużo troche tych próśb ale myślę że podołacie :)

PS: Dorzucam standardowo kilka zdjęć z bakstejdża :)



bakstejdz :)

 THX :*

Podziękowania dla Moni i Marcina którzy wytrwali na tym mrozie:)


6 komentarzy:

  1. REWELACJA!!!!!!!
    :***
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Agus:) czekam na jakies foty z Wietnamu:)) pozdrawiam i całuje:)

      Usuń
  2. Olu rewelacja! Zaskakujesz każdym kolejnym zdjeciem!!! Gratulacje i życzę sukcesów! A Monia to rasowa modelka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 45 years old Database Administrator III Derrick Ashburne, hailing from Revelstoke enjoys watching movies like My Gun is Quick and Handball. Took a trip to Historic Area of Willemstad and drives a Beretta. przekieruj do tych gosci

    OdpowiedzUsuń