poniedziałek, 18 listopada 2013

Z wizytą w Bielsko- Białej



Za każdym razem gdy Agata odwiedza Polskę ja odwiedzam ją w Bielsko-Białej. Jadę zazwyczaj tylko na weekend ale są to bardzo intensywne 2 dni. Cała podróż pociągiem do Bielska już sprawia że czuję się trochę jakbym jechała na wakacje. 

Podróż zaczyna się z Katowic, z pięknie wyremontowanego dworca PKP:)


 
Tym razem z Agatką spotkałyśmy się już w pociągu gdzie mogłyśmy już chwilkę poplotkować . Następnie Galeria Sfera, małe zakupy, no a potem coś poszłyśmy zjeść; moją ulubiona pizzę:) Pogoda nie za bardzo nam dopisała także aparat musiał zostać w futerale tego popołudnia :( 


A wieczorkiem mała imprezka ze standardową ekipą z Technikum do którego uczęszczała Agata. Pozdrowionka dla wszystkich… Rano pobudka i spacer na lotnisko bo pogoda tym razem nam dopisała :) nie ma to jak długi spacer w doborowym towarzystwie po przetańczonej nocy :) 
 energia znowu powraca :)


Kilka zdjęć z samowyzwalacza też było:)


A potem szybki rosołek i powrót spacerkiem na dworzec. Po drodze udało mi się sfotografować kilka miejsc i zabytków. Uwielbiam Bielsko…bardzo urokliwe miasto :) może się kiedyś tutaj przeprowadzę. ;) Dużo tu uroczych kafejek i restauracji, pięknie wyrestaurowanych kamienic, parków, są też góry, jeziorka,  jak również galerie handlowe, teatr i wiele innych atrakcji których niestety brakuje w moim rodzinnym mieście :) ale mam nadzieje że się to kiedyś w końcu zmieni :) nowy rynek już mamy :) także wszystkich zapraszam do Jaworzna!

 A tymczasem pozdrawiam Wszystkich mieszkańców Bielska i dziękuję Agatce za jak zawsze wspaniale spędzony czas:)

Krótki reportaż z tego co widziałami i robiłam :)


uwielbiam blokowiska:)

Kto nie był w studiu filmów rysunkowych? Zapraszam z dzieciakami!!


Kościół p.w. Św. Mikołaja


 FOTOGRAFIA I BIŻUTERIA ...marzy mi się taki :) mały, śliczny i mój:)


Fontanna na Placu Bolesława Chrobrego, czyż nie urocza?

 
No i wreszcie zasłużone i wyczekiwane Lody w ulubionej cukierni Agaty "Delicje"

Pychotka!!!
Wszystko co dobre szybko się kończy, jeszcze kilka zdjęc na koniec i trzeba było się pożegnać z Agatką i z Bielskiem.... ale nie ma co, niedługo znów się widzimy:)


  cdn.....

1 komentarz: