środa, 2 kwietnia 2014

Her story....with happy end :)

Witam Kochani!

Ostatni post który piszę w Polsce przed wyjazdem:( Mam nadzieję, że już niedługo napisze coś dla Was z Niemiec:) Śledzcie mnie koniecznie jak mnie nie będzie:) Będę tęskić za naszym pięknym krajem i za Wami:)
A dzisiejszy post jest dedykowany Moni na zbliżające się jej urodzinki:) Życzę Ci kochana dużo ...love...hope...changes...craziness...happy:) love...love...love i jeszcze raz♥♥♥
I chce podziekować mojej rodzince...mojej najlepszej sista...przyjaciołom!!!
Kocham Was będę tęsknić!!!

A teraz dla Was Piękna Monia, w boskim makijażu jako Zakochana, namiętna Pani Wiosna :)




♥♥♥

4 komentarze:

  1. Wyprzedziłaś mnie z tymi na tle kwiatów;) Fajne:) Kolorowe, wiosenne!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :( kto teraz będzie robił piekne fotki pięknym modelkom w Jaworznie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę Was odwiedzać:)) i będziemy organizować sesje:) na czele z Benia:)

      Usuń