poniedziałek, 29 kwietnia 2013

5 latek Amelci.................imprezka xxxx

5 lat minęło jak jeden dzień. Nie spojrzę się a będę musiała zbierać na jej wesele:)
Impreza była w dechę:) Goście duzi i mali zadowoleni opuścili miejsce spotkania:) Było dużo śmiechu, krzyku i dobrego jedzonka!!!
NO a ja oczywiście jak cień z aparatem na szyi podążałam za małymi gośćmi:)
Amelcia+WIktorek+Julcia+Szymek no i mała HAnia

Trochę dużo tych zdjęć ostrzegam!!!..nie wiedziałam które wybrać:)


                                                       A oto Amelka jako Czarodziejka:)

 




stare prezenty....smutne gołe lale:(


 jedzonko.....:)



Pierwszy prezent rozpakowany:)


Jest i przyjaciółka Julcia:))) no i kolejny prezent:)


Mała Hania = śmieszek



Tort z Barbi!!! Pychotka!!!


Nie zabrakło również wróżki Aleksandry  ...........


Spełnię każde  twe życzenie................



Wiktorek i spełnianie marzeń!!! Cóż za urok!!!!


Jedzą, piją, lulki palą,
Tańce, hulanka, swawola;
Ledwie karczmy nie rozwalą,
Cha cha, chi chi, hejza, hola!
Twardowski


Księżniczka Julcia....


Jedzenie kawałka Torta.....mniam



 Gdzie jest mój książę????


Nie widziałaś mojego księcia???


Robot Wiktor :) XXXX



Lizakoholik :)


Lizakoholicy!!!


Lizakoholiczka


Będziemy śpiewać, ja

pierwsza!!!


NO dobra śpiewaj pierwsza!!!


MOgę ja?


A teraz pokażę Wam jak tańczy robot...


Dziwny ten taniec, hmm???


To było fajne :)


NO fajne....:)))


Chyba mnie lubi ;)


Z dedykacją dla niej...♥


NO to ja też się skuszę na szybki taniec:)


Zapraszam Panów do naszego królestwa


Tam nie wejdziesz wrrrrrrrrrr !!!


I co teraz??? CO???!!!


XXVCTYSDVCCKS!!!!!



Pychotka galaretka!!!



Ja spróbuje na Wrotkach...jupiiiiiiiiii


teraz ja:)

Pycha te lizaki mniammmm


Nie spieszyła się ta nasza miłość....


On chyba mnie nie kocha :(


Ale czadersko śpiewa WOW OMG COOL !!! 


Teraz ty spróbuj, a ja zatańczę z moim chłopakiem... 


Biały Miś...dla dziewczyny AAAAAAAAAA


Coś mi szwankuje hm???


Nic nie słychać???

 AAAAAAAAAA.....



 łzy.....


i ciocia OLA


The END.....cdn...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz