poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Spacerowo w Kazimierzu...

Tak się zachwyciłam piękną pogodą i całym tym Kazimierzem że HEJ!!!
 Foty szczelałam jak nakręcona ;) Dawno mnie tam nie było, dużo się nie zmieniło, ale bardzo polecam to miejsce na wypady z rodzinką bądź rolki czy rowery!!! 
Ja odnalazłam kilka świetnych miejsc na sesje i zamierzam już na serio coś działać!!!
Oto krótki reportaż...i moje ulubione kaczki i kury:))




Wszyscy już gotowi..czekają na kierowcę...


 Balooonyyyy :)))




Fotografowanie przyrody z dużą głębią ..ehh kocham...♥


Były i zwierzęta. . . . .kozy..


 Boskie kaczki....dziwaczki ;)))


coś kwakała do mnie i to z pełna buzią :)) 


śliczniutki....



 kury są The BEst !!!! widać kto tu rządzi ;)






Malencia....


 natura...kocham...♥


 Miłość do końca świata....



 kaczuszki...



 są i lody, wata cukrowa i słodkości...





no i długo wyczekiwane lody...mniam






koniec...cdn...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz