niedziela, 16 czerwca 2013

Free Style z Monią...

Spontany są najlepsze a jak się ma taką modelkę jak Monia to nic więcej nie brakuje jak brać Nikonka i szczelać fotki:)
 Marzy mi się sesja wśród blokowisk bo właśnie pośród wieżowców i bloków spędziłam swoje dzieciństwo. Dla mnie Blokowiska mają swój urok i magię! 
Zdjęcia trochę poszły w innym kierunku niż zamierzałam ale i tak było śmiesznie a ze zdjęć jestem bardzo usatysfakcjonowana:)

Nie mogę dodać najlepszych zdjęć które są ocenzurowane przez Monie ale może się kiedyś pod wpływem środków odurzających zgodzi i coś wam pokarze:))

zapraszam do oglądania i komentowania:)))




















dzięki jeszcze raz Monia:) Umyj se LULOOOKA!!! :)))

1 komentarz:

  1. Coś nagle zajeb...je....Ci tak umyj se lulokaaaaaaaa hahahahahahahahahahahah

    OdpowiedzUsuń