piątek, 14 czerwca 2013

Oh ah eh Piękna Benia...

Pogoda dopisała, auto nas dowiozło, ludziska nad wodą nie przeszkadzały...wspaniała sesja:) Modelka , piękna, sympatyczna, przygotowana i jaka fotogeniczna - idealnie! OO zapomniałabym o mrówkach które oblazły moje ciało od stóp do głów i wspaniałych ssacych krew komarach:) 
NO ....ale efekt sami powiedzcie czyż nie wspaniały!!! Nawet ja się zachwyciłam i dalej zachwycam i nie mogę napatrzeć:))
Mam nadzieje że to nie ostatnia sesja z Benią:)
Dziękuje i pozdrawiam:)


dziękuje Benia:)

3 komentarze:

  1. Dziękuje również , jesteś kapitalna !! :**:)
    Ja też ciągle się zachwycam patrząc na zdjęcia ...( co żadko zdarza mi się patrząc na siebie :P )

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no słów brakuje by to opisać :-) Piękne? Zachwycające? Porażające? To zdecydowanie za słabe określenia. Szczena mi opadła z wrażenia. Masz kobitko talent!!!!K

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne nowości !!! :) a w wodzie jak słoneczko az milo !

    OdpowiedzUsuń