poniedziałek, 24 czerwca 2013

Sesyjka z Sonią:)

Z Sonią, jak z większością moich modelek poznałam się przez internet http://www.maxmodels.pl/modelka-innanizwszystkie.html:) Sonia jest wizażystką i uwielbia pozować co zresztą możecie zaobserwować na zdjęciach:) Pogoda była bardzo słoneczna:) Szybko wybrałyśmy kilka kreacji  w tym coś w stylu BOHO no i poleciałyśmy na łąki:)
W obróbce zdjęć pomogła mi częściowo jej koleżanka Karolina Barczyk (zdj.2,3,4) , za co jej bardzo dziękuję:)
 Zmobilizowało mnie to do ściągnięcia Photoshopa i już pierwsze próby możecie zaobserwować na tym poście:)

Dziękuję Soniu:)


Jak się podobało? zostaw komentarz :)
dziękuję...

4 komentarze:

  1. Nic dodać nic ująć :-) Bomba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:) zostaw inicjał na przyszłość- KAmila?:))) bo chce wiedziec kto mi tak słodzi:)

      Usuń
    2. extra! Twoje zdjecia robia wrazenie nie to co moje :(

      Usuń
  2. To ja Ci dziękuję Muszko ;)

    OdpowiedzUsuń